خرید فرش حضوریخرید فرش حضوری

مشتریان عزیز شما می‌توانید برای خرید حضوری فرش کاشان از نمایشگاه اصلی کارخانه جردن در

ساعت 8 صبح الی 22 در تمامی روزهای هفته (حتی جمعه)، به آدرس زیر مراجعه کنید.

آدرس نمایشگاه فرش کاشان : استان اصفهان، کاشان، آران و بیدگل، شهرک صنعتی سلیمان صباحی، بلوار دکتر اسلامی، فروشگاه فرش جردن
تلفن تماس :

03154750674

09134623800
09134206943
09134206941

خرید حضوری فرش کاشان

اگر می‌خواهید فرش کاشان را به صورت حضوری از کارخانه بدون واسطه خریداری کنید، میتوانید به فروشگاه اصلی جردن در شهر کاشان مراجعه کنید. در این فروشگاه می‌توانید انواع مختلف فرش کاشان را از جمله 500 شانه، 1200 شانه، 1500 شانه مشاهده کنید. کارخانه جردن در تمامی سبک های کلاسیک، وینتیج، مدرن در طرح های متنوع لچک ترنجدار، افشان بدون حاشیه، گنبدی و خشتی در رنگبندی کرم، بژ، طوسی، صورتی، دودی، ذغالی و… فرش ماشینی با نخ درجه یک ترک تولید کرده است.

شهر کاشان و آران و بیدگل به عنوان بزرگترین تولید کننده و مهدفرش شناخته شده است که بیش از 70 درصد تولید فرش ماشینی ایران را، در جهان دربر دارد. فرش کاشان از نظر تنوع در طرح و رنگ و دوام و کیفیت در بالاترین سطح قرار دارد. در حال حاضر تعداد زیادی از تولید کنندگان و بافندگان فرش ماشینی درشهر کاشان و آران بیدگل وجود دارد که این موضوع باعث تعدد زیاد نمایشگاه ها در این شهر و قیمت بسیار مناسب و رقابتی شده است. در نتیجه بهترین راه برای خرید مستقیم از کارخانه، مراجعه به نمایشگاه اصلی کارخانه میباشد.

اما در صورتی که نمیتوانید حضوری مراجعه کنید، جای نگرانی نیست شما میتوانید به صورت آنلاین مستقیم از کارخانه جردن، فرش کاشان خود را خریداری کنید. در سایت جردن امکان مشاهده قیمت و خرید فرش ماشینی برای شما فراهم شده است تا مشتریان ما بتوانند فرش خود را با ارسال رایگان درب منزل تحویل بگیرند. در نتیجه مشتریان عزیز شما میتوانید فرش مناسب دکوراسیون منزلتان را اینترنتی انتخاب کنید و در صورتی که نیاز به مشاوره دارید کافی است قسمت چت سایت شماره تماس و عکس دکور منزل خود را همراه با کلمه “مشاوره” بنویسید تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

برای مشاهده آدرس با مسیریاب بر روی عکس برنامه ای که دارید، کلیک کنید.

خرید حضوری فرش از کارخانه کاشان
خرید حضوری فرش از کارخانه کاشان
خرید حضوری فرش از کارخانه کاشان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − هشت =

بروزرسانی …
  • هیچ محصولی در سبد خرید نیست.
کاتالوگـــــ به زودی