فرش جهیزیه عروس

فرش جهیزیه

خرید فرش جهیزیه امروزه یکی از بزرگترین دغدغه برای نوعروسان است. انتخاب طرح، رنگ و سبک فرش اهمیت زیادی برای دکوراسیون داخلی خانه عروس دارد. به طور کلی در انتخاب فرش باید به نکاتی همچون جنس، رنگ و نقشه فرش ماشینی توجه ویژه ای داشته باشیم. برای مثال مطمئن شویم که ابعاد و نقشه فرش با دکوراسیون منزل ما هم خوانی دارد و یا فرشی که انتخاب میکنیم دارای دوام و عمر بالایی است یا خیر؟ باتوجه به اینکه فرش ایرانی از تنوع بالایی برخوردار است، خرید آن برای ما آسان خواهد بود. در ادامه شما میتوانید جدیدترین مدل های فرش جهیزیه عروس را با قیمت مشاهده کنید. شما میتوانید با استفاده از کد تخفیف Marriage از 10 درصد تخفیف ویژه فرش عروس برخوردار شوید.

جدیدترین فرش جهیزیه

تخفیف خرید اینترنتی فرش جهیزیه عروس

فرش ماشینی جهیزیه

امروزه فرش ماشینی کاشان میتواند از بهترین انتخاب ها برای جهیزیه عروس باشد. دلیل آن هم میتواند قیمت مناسب و تنوع بسیار زیاد در فرش های ماشینی باشد. فرش ماشینی از قیمت ارزانتر و طرح و رنگ های متنوع تر نسبت به فرش دستبافت برخوردار است، به همین دلیل میتوان در اکثر خانه های ایرانی فرش ماشینی را مشاهده نمود. فرش های ماشینی در طرح های کلاسیک، فانتزی، مدرن و… بافته میشوند در نتیجه برای هرنوع فضای منزلی قابل استفاده هستند.

رنگ فرش جهیزیه عروس

یکی از نکاتی که هنگام خرید فرش ماشینی باید به آن توجه کنید رنگ بندی فرش است. نوعروسان ابتدا باید از میزان نور منزلشان مطلع باشند. به طور مثال اگر خانه شما پرنور و دارای نور آفتاب است بهتر است از فرش های رنگ تیره مانند دودی ذغالی استفاده نمایید. اما اگر خانه ای کم نور و تاریک دارید باید از فرش هایی با رنگ روشن همچون کرم و نقره ای استفاده کنید تا فضای داخلی خانه دل بازتر نشان داده شود. البته باید در نظر داشته باشید که محصول مورد انتخاب شما با دکوراسیون داخلی خانه و لوازمی که در چیدمان منزل استفاده میشود همخوانی داشته باشد.

اندازه فرش جهیزیه عروس

عروس های عزیز قبل از خرید فرش جهیزیه باید به سایز آن دقت نمایند. فرشی که انتخاب میکنید بهتر است متناسب با سایز سالن و اتاق ها باشد. منظور ما این نیست که دقیقا مطابق با متراژ اتاق ها یا سالن باشد، بلکه باید کمی کوچکتر از اندازه سالن و اتاق موردنظرتان باشد. زیرا این کار جلوه خاصی به فضای داخلی منزل نوعروسان میدهد و باعث زیبایی شکیل شدن منزل شما میشود. فرش جردن انواع سایزهای استاندارد از جمله پادری، کناره، قالیچه، فرش 4 متری، فرش 6 متری، فرش 9 متری، فرش 12 متری تولید میکند که در هرمحصول سایز را انتخاب کنید تا قیمت فرش به شما نمایش داده شود.

شانه تراکم فرش عروس

اگر برای خرید جهیزیه عروس انتخاب شما فرش ماشینی است، باید به شانه و تراکم آن توجه داشته باشید. هرچه شانه و تراکم فرش بیشتر باشد قیمت و وزن آن نیز به مراتب بیشتر خواهد بود. یکی از موارد مهم برای انتخاب شانه و تراکم مناسب خانه عروس باید به میزان استفاده از فرش آن را توجه کنید. همچنین اگر توانایی پرداخت هزینه فرش دستبافت گونه را دارید فرش 1200 شانه را انتخاب کنید، اما اگر تمایل دارید انتخاب شما مقرون به صرفه و باکیفیت باشد، ما به شما پیشنهاد میدهیم فرش 700 شانه، فرش 480 شانه را در لیست خرید خود قرار دهید. تراکم فرش نیز وابسته به میزان شانه است. به عنوان مثال فرش 1200 شانه تراکم 3600 و 4000 است، 700 شانه تراکم 2550 و 480 شانه تراکم 1500 است.

نوعروسان باید بدانند که هرچه تراکم فرش بیشتر باشد، نقش و نگار آن زیباتر و واضح تر بنظر میرسد. همچنین هرچه شانه فرش بیشتر باشد،  نخ خواب فرش کمتر و لطافت و کیفیت زیبایی آن چشمگیرتر خواهد بود. باتوجه به پیشرفت تکنولوژی دستگاه های فرش ماشینی درچندین سال اخیر، شاهد طرح های مختلفی از فرش ماشینی در شرکت جردن با 1800طرح مختلف هستیم . که این تنوع، به شما کمک خواهد کرد انتخاب صحیح و دقیقی در خریدتان داشته باشید.

قیمت فرش جهیزیه

قیمت فرش جهزیه عروس به چند عامل بستگی دارد. شانه و تراکم، جنس نخ، اندازه و ابعاد فرش انتخابی عواملی است که باعث قیمت گذاری یک فرش ماشینی میشود. به طور کلی قیمت فرش 1200 شانه از قیمت فرش 700 شانه بالاتر است و قیمت فرش 480 شانه از 700 شانه ارزان تر است. جنس نخ آکریلیک هیت ست شده یکی از بهترین جنس فرش های بازار است که جز مقاوم ترین الیاف ها شناخته میشود. اندازه فرش متناسب با هر فضای منزلی متغییر است که کارخانه جردن کاشان در تمامی اندازه های استاندراد از جمله پادری، کناره، قالیچه، فرش 4 متری، فرش 6 متری، فرش 9 متری، فرش 12 متری تولیدات دارد.

خرید فرش جهیزیه

ما در این مقاله سعی کردیم تا مهم ترین نکات برای خرید فرش جهیزیه عروس را برای شما شرح دهیم، تا شما نوعروسان عزیز بهترین انتخاب را برای فرش جهیزیه ی خود داشته باشید و خانه خود را چشمگیر و منحصر به فرد نشان دهید. برای انتخاب دقیق تر میتوانید با کارشناسان ما در تماس باشید تا بهتر شما را راهنمایی کنند. فرش جهیزیه عروس اگر با دقت و هوشمندی انتخاب شود میتواند تا سال ها زینت بخش منزل نوعروسان عزیز باشد. برای خرید اینترنتی فرش جهیزیه پس از انتخاب رنگ و طرح محصول اندازه آن را انتخاب کنید و از طریق فروشگاه اینترنتی فرش جردن سفارش دهید تا فرش خود را با ارسال رایگان درب منزل تحویل بگیرید.

جهیزیهجهیزیه
[whatsappsupport number=”989134206941″ text=”تماس با ما” text-bold=”700″ font=”Oswald” message=”سلام وقت بخیر، از طریق صفحه “فرش جهیزیه عروس“ سایت جردن پیام میدم.”]
بروزرسانی …
  • هیچ محصولی در سبد خرید نیست.
کاتالوگـــــ به زودی